E foarte simplu sa cumperi

Cum cumpar?

Nu ai nevoie de cont pentru a cumpara de pe site-ul NERV.

Ti-ai adaugat produsele dorite in cos, si te-ai decis sa faci comanda, aici iti explicam cum sa procedezi mai departe.

Pentru a incepe procesul de checkout, apasa pe linkul cos (dreapta sus) sau pe linkul Comanda in dropdown-ul de cos. Vezi mai jos:

cos.jpg

Vei ajunge apoi in pagina de autentificare (daca nu esti deja logat). Aici poti alege sa iti faci un cont, sa te logezi sau sa faci o comanda fara cont.

autentificare_checkout.jpg

Este important sa oferi date corecte pentru a asigura o comanda rapida si corecta.

Poti alege si o alta adresa de facturare in cazul in care aceasta nu coincide cu cea de livrare. In acest caz va aparea un formular nou pentru aceasta.

Dupa ce introduci datele tale, poti continua la pagina de adrese:

Adrese

Dupa ce revizui adresele, selectezi sau adaugi alta, poti avansa la pagina de livrare. (nu uita sa verifici bine informatiile)

Livrare

Pe pagina de livrare trebuie sa fii de acord cu Termenii si Conditiile NERV, si sa alegi unul din curierii disponibili, dupa care poti continua catre pagina de plata. (Citeste mai mult despre procesul de livrare aici). Poti avansa apoi la pagina de plata:

Plata

In pagina de plata poti alege doar sistemul de plata ramburs (cash on delivery), dupa care trebuie doar sa iti confirmi comanda:

Confirmare

Dupa ce confirmi comanda aceasta va fi plasata si vei primi si un email de notificare. Apoi vei fi contactat telefonic pentru validarea comenzii dupa care tot ce trebuie sa faci este sa astepti coletul tau. Comanda va fi confirmata doar telefonic in functie de stoc. O comanda nu va fi considerata confirmata decat dupa confirmarea telefonica. Acesta va fi livrat la adresa indicata in cel mai scurt timp posibil.

 

Daca inca nu te-am lamurit, poti sa ne contactezi sau sa ne scrii direct pe Facebook.

 

Important:

Daca ai adresa de email de la unul din marii provideri gen Yahoo, Gmail, etc, verifica intotdeauna folderul Spam atunci cand in Inbox nu primesti nici un mesaj de notificare sau a inregistrarii pe site. De asemenea te rugam sa adaugi adresa office@nerv.ro la lista de contacte a contului tau. In cazul in care aceasta problema persista, contacteaza-ne.